Thursday, March 27, 2014

cara memakai jilbab gaya 2014

cara memakai jilbab gaya 2014 Kad es bijupusaudzis , es bijumeitene, kas patiešām patīk šos laikus . Man ir daudz draugu , un darbojas skolā . Manas vērtības ir diezgan apmierinoša , un nekad nav satraukts . Piemēram, jaunām sievietēm vispār , es sāku pievērst uzmanību . Es esmu ļoti lepns par taisni melni mati un zīdaini gluda . Javējš pūš , es jūtos ļoti skaisti , jo mati irkronis sieviete .

Kadskola, man izskatās normāli , tāpat kā citi bērni . Skolas ar ceļa garuma svārki , ar īsām piedurknēm krekls . Ja es staigāt ar ģimeni , es valkā īsām piedurknēm krekli , džinsi un citu ikdienas apģērbu . Absolūti nav šķērsojuši manu prātu valkāt hijab . Likās žēl , ja mans skaisti mati ir pārklāta ar drānu ļoti cieši .

Lai gan es neesmu plīvuru , es sekoja Islāma Da'wah papildus mācību programmas Jaunatne aģentūra ( BDIR ) . Es ignorēja to , skatoties vēl BDIR locekļi visi valkājot hijab , es tikai pakaļdzīšanās punktus . Mana skola īsteno punktus , kas tiks iekļauti pārskata atļauju kā pierādījumu par dzīvīguma studentu . Augstāka punktus , jo labāk. Tā sākās ar dienu ikdienas izmaiņas, kas , manuprāt, manā sirdī .

Sākumā es izmantoti, lai tikai nāk par to, kad sanāksmes notiek reizi nedēļā . Irīpašs notikums jaunām sievietēm nosaukts BDIR Keputrian , ti, darbības, kas apspriež to, kā būtu musulmaņu attieksme un uzvedība . No turienes , es zinu, ka ir obligāta musulmaņu sieviete , lai segtu savu visu ķermeni , izņemot seju un plaukstām . Jo irneparasta garša manā krūtīs .

Parasti, es izmantoti, lai tikai apskatīt maniem draugiem un senioru Keputrian gadījumā , bet kādu iemeslu dēļ , šajā dienā , es jutu, tie bija skaisti. Jo ir krāšņs spīd no tajās. Pēkšņi mana sirds tika pārcelts izskatās viņiem. Es gribu būtmusulmanis , kurš mīlēja Dievu , ko paklausot visas viņa rīkojumus .

Kad es izteicu savu vēlmi ar saviem draugiem , to reakcijas atšķīrās . Ikviens piekrītu un atbalstu , ir arīteiciens " vēl nav lah .. jums nav valkāt slēgtu simpātijas , piemēram, ka ? " Būs darbs grūti zināt .. "vai" Tim , jūs joprojām nav vieglprātīga uzvedība tik vēlas valkāt hijab , benerin pirmo sirds tu ", un tā tālāk . Hhhh .. Es varu tikai nopūsties . Es atzīstu , man nebija klusa un maiga meitene , un pat mēdz būt atvieglinātas un forši, bet tas nenozīmē, ka es nevaru mainīt . Vismaz es varētu mācīties labāk , no ārpuses un no iekšpuses .

Es jutos neapturamu vēlmi , es saku mātei . Kinda nobijies pārāk , jo mans lēmums būtu pievienot ģimenes izdevumus . Man bija nopirkt garu kleitu , nopirkt jilbab un tā tālāk , bet mana ģimene nebija labi off . Bet negaidīti , mana mamma un tētis piekrītu . Pat tie, kuri ir apmierināti , lai mani atrauti manu kleitu un plīvuru par . Patmāte vēlas pārdot zelta gredzenu , lai nopirktu dažas drēbes par mani . " Tas ir labi , Nduk , laimīgs mātes tāpēc, ja jūs vēlaties mainīt uz labo pusi , " sacījamāte , kad pārdot savu gredzenu . Kad es raudāt , es apsolīju sev un mātei , es vēlētos Esi pieklājīgs izskatu .

Kad man bija valkāt plīvuru , daudzi komentāri , kas ir ieplīsis augšu. Daži ir laimīgi , daži smīnēt , dažas funny komentārus. Viss, ko es atbildēja ar smaidu . Tas ir labi , es aizveru kronis ar citu vainagu vairāk skaistu . Sirds jūtas ērti un droši . Godīgi sakot, sākumā es biju apjucis , pat joprojām valkā hijab bez atbilstošiem noteikumiem. Bet pamazām es uzzināju , apmainoties ar zināšanām ar citiem musulmaņu draugiem , tas ir tas, ko es baudīt procesu .

Tagad , es joprojām uzticīgs valkāt apģērbu, kā tam vajadzētu būtmusulmanis . Visikā man patīk atvieglota , pat nekādas problēmas , kad es uz darbu . Es vēl joprojām var strādāt , neizņemot identitāti kā musulmani .

Kurš teica, padarot kāds tik neglīts un lauku ? Es joprojām jūtos skaista , no ārpuses un no iekšpuses . Lai būtu pārliecināts, ka pēc tam, kad valkājot hijab , es vairs apliets kā jebkad . Es valkāt drēbes, kas automātiski pakāpeniski mīkstina manu uzvedību , mana sirds , un savu runu . Vai nav bail netiek " pārdots " vai grūti iegūt mate par valkājot hijab . Tā kā es tikos ar dievbijīgs cilvēks , labs un grūti darbinieks , kurš tagad ir divi gadi , kā vīrs un tēvs mūsu maz bērnu .

No comments:

Post a Comment